Mirosław Brejwo- zarządzanie czasem i efektywność osobista | Szkolenie: Sztuka korzystania z czasu w 5 krokach.
150
page-template-default,page,page-id-150,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

[su_tabs]

[su_tab title=”O szkoleniu”]

Test zarządzanie czasem- szybka autodiagnoza

Odpowiedz tak lub nie na poniższe pytania:

  1. Czy czujesz, że oczekuje się od Ciebie zbyt wiele?
  2. Czy masz wrażenie, tak dużego przytłoczenia różnymi zadaniami, że już w sumie nie pamiętasz, po co to robisz?
  3. Czy masz za mało czasu dla rodziny nie mówiąc już o czasie na odpoczynek i dbanie o zdrowie?
  4. Czy często odczuwasz stres spowodowany nadmiarem pilnych zadań?
  5. Czy masz wystarczająco dużo czasu, tylko nie masz pomysłu, na co go wykorzystać?
  6. Czy często odkładasz na później zadania, którymi należy zająć się od razu?
  7. Czy jesteś pracodawcą, który chciałby pomóc swoim pracownikom w zbudowaniu większej motywacji do działania i w poprawie efektywności osobistej?

Jeżeli odpowiedziałeś tak, na co najmniej jedno pytanie? „Sztuka korzystania z czasu” Cię zainteresuje.

Co jest wyjątkowego w tym szkoleniu

sztuka korzystania z czasu „Sztuka korzystania z czasu”, to szkolenie zaprojektowane tak, aby w możliwie krótkim czasie stworzyć program łatwych do wprowadzenia zmian w 5 obszarach, które w największym stopniu przekładają się na wzrost efektywności, a także, po prostu, na większe zadowolenie ze swojego życia.

Celem szkolenia nie jest „przebiegnięcie” po wszelkich metodach zarządzania czasem, tylko stworzenie jednego optymalnego sposobu panowania nad swoim czasem przez każdego z uczestników. To ważne, ze względu na sporą grupę osób, która już była na innych szkoleniach z zarządzania czasem i nie wprowadziła po nich żadnych zmian, choćby ze względu na niedoprecyzowanie jak wykorzystywać określone techniki w praktycznych, codziennych sytuacjach- to szkolenie działa inaczej.

Podczas treningu wykorzystywane są urozmaicone metody, ale najważniejsza jest praca nad indywidualnym planem działania, w kluczowych obszarach, dającym się wprowadzić w życie zaraz po szkoleniu. 

Naszym celem będzie stworzenie planu, który będzie odnosił się do Twojej rzeczywistości i będzie działał także w trudnych i stresujących sytuacjach (wtedy z resztą jest najpotrzebniejszy).

Aby zmotywować uczestników do wprowadzenia zmian i jednocześnie pomóc, w sytuacji gdyby plan na etapie wdrażania wymagał korekt, po szkoleniu każda osoba biorąca w nim udział może skorzystać z darmowych konsultacji mailowych.

Wszystko po to, aby poświęcenie 6 godzin na szkolenie zaowocowało zyskaniem wielu godzin w kolejnych miesiącach, poprawą jakości wykonywanej pracy, obniżeniem poziomu stresu i ogólną poprawą zadowolenia ze swojej pracy i życia

[/su_tab]

[su_tab title=”5 kroków do wysokiej efektywności”]

 5 kroków do wysokiej efektywności osobistej, na których koncentruje się to szkolenie

  1. Ustal, co jest dla Ciebie ważne.
  2. Wygraj ze złodziejami czasu.
  3. Wykorzystaj najskuteczniejsze techniki zarządzania czasem
  4. Ulepsz swoje nawyki- w wielu przypadkach to one decydują o sukcesie i poczuciu szczęścia
  5. Bądź zmotywowany do działania i przestań odkładać wszystko na później.

Metody szkoleniowe

  • praca nad indywidualnym planem działania
  • krótkie wykłady połączone z prezentacją multimedialną i filmami,
  • dyskusje i bank doświadczeń,
  • ćwiczenia i gry zespołowe,
  • studia przypadków

[/su_tab]

[su_tab title=”Kontakt i zgłoszenia”]

Szkolenia otwarteSprawdź terminy i zapisz się!

 

Dodatkowe informacje i oferta szkolenia zamkniętego dla Państwa firmy

Z przyjemnością udzielę Państwu więcej informacji, oraz przygotuję ofertę specjalnie dla Państwa.

Proszę o kontakt telefoniczny, drogą mailową lub za pomocą formularza kontaktowego.

Mirosław Brejwo:

kontakt@brejwo.pl,

604 926 072

Formularz kontaktowy

Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Telefon

Temat

Treść wiadomości

[/su_tab]

[/su_tabs]